Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

Καλό Σεπτέμβρη!

Καλό μήνα έστω και εκπρόθεσμα!
Ίσως ο οργανισμός μου παίρνει κατά πόδας τις όμορφες παιδικές μου μνήμες,
ίσως μεγαλώνω λιγουλάκι και προτιμώ τη δημιουργία από τη ρέμβη,
πιθανό να είμαι εθισμένη στο σχολείο,
τα πρωτοβρόχια
τις συναυλίες του Σεπτέμβρη,
τα συναπαντήματα φίλων μετά τις καλοκαιρινές διακοπές,
τον αχνιστό ελληνικό καφέ με καϊμάκι,
τις μελαγχολικές μελωδίες το δειλινό.
Φέτος, παντρεύονται φίλοι, πολλοί φίλοι
Βαφτίζουν τα μωρά τους,
Ετοιμάζουν σπιτικά …
Η γάτα δε θέλει πια να απλώνεται στη στέγη
Δρόσισε…
Κουλουριάζεται στον καναπέ…
Όσο για μένα πάνε οι τσίτσιδες ξάπλες
Καιρός για μυρωδάτο νυχτικό
Και τζην μπουφάν στα θερινά τα σινεμά,
στο Λυκαβηττό,
στη βόλτα στο Φάληρο,
πάνω στη μηχανή,
στα Φεστιβάλ…

Τα τηλεφωνήματα από φίλους θυμίζουν πρεσβεία
Οι συνάξεις με ρακόμελα καφενέ
Κι έτσι το φθινόπωρο έχει μια παραπάνω ζεστασιά ακόμη κι απ’ τον Ιούλη
Ή αυτό το «πτ» και «μβρ» του μήνα;
Γεμίζει το στόμα σου σα συριανό λουκούμι!
Γεια σου Σεπτέμβρη λεβεντιά ακόμη και στην πόλη!
Μου φτιάχνεις το κέφι!

6 σχόλια:

  1. νομίζω πως είναι ο πιο όμορφος μήνας του χρόνου!καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εεε,θετούλα,ρίξ και μια ματιά σε μας πουλάκι μου,μη μας ξεχνάς!φιλιά κουκλάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θελ, σου εύχομαι ένα Σεπτέμβρη να τον φας σαν λουκούμι!
    Ωραίο ποστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο αισιοδοξία Thel!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία!
    Μου έφτιαξες τη διάθεση :)
    Να' σαι καλά.
    Καλό Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
    Είπα να μην αφεθώ στη συνήθη μέλαινα χολή μου και να ευθυμήσω λιγάκι. Ιδίως αυτή την περίοδο που τρέχω σαν το Βέγγο, αν δεν ευθυμήσω την πάτησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή